Aanbevolen post

Info over dit weblog

Emmen is een zeer veelzijdige plaats met prachtige plekken die aandacht verdienen. Ik ben als stadsmens vanuit Nijmegen, via plaatsen al...

zondag 28 juni 2015

Info over dit weblog


Emmen is een zeer veelzijdige plaats met prachtige plekken die aandacht verdienen. Ik ben als stadsmens vanuit Nijmegen, via plaatsen als Dalfsen, Olst en Schoonebeek, tenslotte zo'n 35 jaar geleden in Emmen terechtgekomen, en ben erg van Emmen gaan houden, ondanks de kritiek die ik heb op de soms te rigoureuze wijze, in het kader van 'ruimtelijke ordening' en vernieuwingsdrang, veel oude mooie gebouwen en panden te slopen.
Toch zie ik ook de laatste jaren een stroming ontstaan, bestaande uit mensen die met respect  voor de schoonheid van het oude, een warm, mooi, sfeervol Emmen willen creëren, met meer aandacht voor behoud in plaats van sloop.
Ik publiceer regelmatig een nieuw log met foto's van een naar mijn mening bijzonder pand, of anderszins mooi stukje Emmen.  De foto's die ik plaats op dit weblog zijn, voor zover mogelijk, gemaakt door mijzelf. Dit om mijn persoonlijke impressie van Emmen duidelijker weer te geven en te benadrukken. Onder het label Nieuws over Emmen, publiceer ik bijzonder nieuws uit de media over Emmen.

Veel lees- en kijkplezier!

Marijke van der Scheer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten